Miasto i Gmina Końskie

szukaj >

 

Końskie: Sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości dla potrzeb Gminy Końskie Numer ogłoszenia: 179099 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości dla potrzeb Gminy Końskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - wycena nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych a) wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkiem/budynkami o powierzchni użytkowej do 500 m2 wraz z częściami składowymi gruntu - zakładana ilość operatów - 1 b) wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkiem/budynkami o powierzchni użytkowej powyżej 500 m2 do 1000 m2 wraz z częściami składowymi gruntu - zakładana ilość operatów - 1 c) wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkiem/budynkami o powierzchni użytkowej powyżej 1001m 2 wraz z częściami składowymi gruntu - zakładana ilość operatów - 1 d) wykonanie wyceny nieruchomości niezabudowanej - zakładana ilość operatów - 15 e) wykonanie wyceny udziału w nieruchomości niezabudowanej - zakładana ilość operatów - 3 Zadanie nr 2 - wycena nieruchomości do celów związanych z użytkowaniem wieczystym a) Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego - zakładana ilość operatów - 20 b) wykonanie wyceny nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste w celu jej sprzedaży użytkownikowi wieczystemu - zakładana ilość operatów - 2 c) wykonanie wyceny nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - zakładana ilość operatów - 10 Zadanie nr 3 - wycena nieruchomości lokalowych a) wykonanie wyceny lokalu mieszkalnego wraz z przynależnymi pomieszczeniami oraz udziałem w częściach wspólnych wraz ze sprzedażą udziałów w prawie własności/użytkowania wieczystego w działce gruntu lub oddaniem w użytkowanie wieczyste - zakładana ilość operatów - 50 b) wykonanie wyceny lokalu użytkowego wraz z przynależnymi pomieszczeniami oraz udziałem w częściach wspólnych nieruchomości wraz ze sprzedażą udziałów w działce lub oddaniem w użytkowanie wieczyste - zakładana ilość operatów - 10 Zadanie nr 4 - wycena nieruchomości do celu ustalenia opłaty adiacenckiej a) wykonanie wyceny wartości nieruchomości do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania jednego urządzenia infrastruktury technicznej - zakładana ilość operatów - 5 b) wykonanie wyceny wartości nieruchomości do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania dwóch lub więcej urządzeń infrastruktury technicznej - zakładana ilość operatów - 3 c) wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości do 3 działek (wycena w jednym opracowaniu) - zakładana ilość operatów - 3 d) wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości od 4 do 6 działek (wycena w jednym opracowaniu) - zakładana ilość operatów - 3 e) wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości powyżej 7 działek (wycena w jednym opracowaniu) - zakładana ilość operatów - 3 Zadanie nr 5 - wycena nieruchomości w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu a) Wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkami w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu - zakładana ilość operatów - 10 b) Wycena nieruchomości wraz z częściami składowymi - urządzeniami infrastruktury technicznej w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu - zakładana ilość operatów - 3 c) Wykonanie wyceny nieruchomości niezabudowanej w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu - zakładana ilość operatów - 3 Zadanie nr 6 - wycena nieruchomości do ustalenia opłaty planistycznej a) wykonanie wyceny do ustalenia jednorazowej opłaty (planistycznej) z tytułu wzrostu wartości nieruchomości lub wykonanie wyceny do celów ustalenia wysokości odszkodowania z tytułu obniżenia wartości nieruchomości w wyniku uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany - zakładana ilość operatów - 5 Zadanie nr 7 - wycena nieruchomości do celu ustalenia służebności a) wykonanie wyceny nieruchomości do celu ustalenia wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności - zakładana ilość operatów - 2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: osoba posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia c) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zmiana umowy jest możliwa z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w niżej wymienionym zakresie: -ceny brutto na wykonane zamówienie publiczne jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, -danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku bankowego Wykonawcy w przypadku ich zmiany, -osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 24 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wycena nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkiem/budynkami o powierzchni użytkowej do 500 m2 wraz z częściami składowymi gruntu - zakładana ilość operatów - 1 b) wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkiem/budynkami o powierzchni użytkowej powyżej 500 m2 do 1000 m2 wraz z częściami składowymi gruntu - zakładana ilość operatów - 1 c) wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkiem/budynkami o powierzchni użytkowej powyżej 1001m 2 wraz z częściami składowymi gruntu - zakładana ilość operatów - 1 d) wykonanie wyceny nieruchomości niezabudowanej - zakładana ilość operatów - 15 e) wykonanie wyceny udziału w nieruchomości niezabudowanej - zakładana ilość operatów - 3.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wycena nieruchomości do celów związanych z użytkowaniem wieczystym.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego - zakładana ilość operatów - 20 b) wykonanie wyceny nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste w celu jej sprzedaży użytkownikowi wieczystemu - zakładana ilość operatów - 2 c) wykonanie wyceny nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - zakładana ilość operatów - 10.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wycena nieruchomości lokalowych.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie wyceny lokalu mieszkalnego wraz z przynależnymi pomieszczeniami oraz udziałem w częściach wspólnych wraz ze sprzedażą udziałów w prawie własności/użytkowania wieczystego w działce gruntu lub oddaniem w użytkowanie wieczyste - zakładana ilość operatów - 50 b) wykonanie wyceny lokalu użytkowego wraz z przynależnymi pomieszczeniami oraz udziałem w częściach wspólnych nieruchomości wraz ze sprzedażą udziałów w działce lub oddaniem w użytkowanie wieczyste - zakładana ilość operatów - 10.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wycena nieruchomości do celu ustalenia opłaty adiacenckiej.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie wyceny wartości nieruchomości do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania jednego urządzenia infrastruktury technicznej - zakładana ilość operatów - 5 b) wykonanie wyceny wartości nieruchomości do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania dwóch lub więcej urządzeń infrastruktury technicznej - zakładana ilość operatów - 3 c) wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości do 3 działek (wycena w jednym opracowaniu) - zakładana ilość operatów - 3 d) wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości od 4 do 6 działek (wycena w jednym opracowaniu) - zakładana ilość operatów - 3 e) wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości powyżej 7 działek (wycena w jednym opracowaniu) - zakładana ilość operatów - 3.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wycena nieruchomości w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkami w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu - zakładana ilość operatów - 10 b) Wycena nieruchomości wraz z częściami składowymi - urządzeniami infrastruktury technicznej w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu - zakładana ilość operatów - 3 c) Wykonanie wyceny nieruchomości niezabudowanej w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu - zakładana ilość operatów - 3.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wycena nieruchomości do ustalenia opłaty planistycznej.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie wyceny do ustalenia jednorazowej opłaty (planistycznej) z tytułu wzrostu wartości nieruchomości lub wykonanie wyceny do celów ustalenia wysokości odszkodowania z tytułu obniżenia wartości nieruchomości w wyniku uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany - zakładana ilość operatów - 5.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wycena nieruchomości do celu ustalenia służebności.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie wyceny nieruchomości do celu ustalenia wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności - zakładana ilość operatów - 2.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Pliki do pobrania:
       2011p18_siwz.doc

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak
Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis
Data modyfikacji: 2011/06/30 11:18:48
Redaktor: Administrator