Miasto i Gmina Końskie |
Przewodniczący Rady Miejskiej Marian Gąszcz Załącznik Nr 4
do uchwały Nr XLVIII/363/2009 Rady Miejskiej w Końskich z dnia 22 grudnia 2009 r. Plan pracy Komisji Prawa i Praworządności Rady Miejskiej
|
L.P. |
Termin |
Tematy posiedzeń |
Materiały przygotowują |
Udział
biorą |
1. |
Styczeń/ Luty 2010 r. |
1. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. 2. Informacja o realizacji Gminnego Programu 3. Sprawy różne. |
Burmistrz M i G |
Burmistrz Skarbnik |
2. |
Marzec 2010 r. |
1. Kontrola realizacji budżetu za 2009 r. w zakresie działania Komisji. 2. Sprawy różne. |
Zespoły kontrolne Komisji Burmistrz M i G |
Burmistrz |
3. |
Kwiecień 2010 r. |
1. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu za 2009 r. 2. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. 3. Sprawy różne. |
Burmistrz M i G |
Burmistrz Skarbnik |
4. |
Maj/ Czerwiec 2010 r. |
1. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. 2. Wizytacja wybranych OSP celem sprawdzenia 3. Sprawy różne. |
Burmistrz M i G Zespół Kontrolny |
Burmistrz Skarbnik |
5. |
Sierpień 2010 r. |
1. Ocena realizacji budżetu za I półrocze 2010 r. 2. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. 4. Sprawy różne. |
Burmistrz M i G |
Burmistrz Skarbnik |
6. |
Wrzesień 2010 r. |
1. Kontrola wydatkowania środków publicznych o 2. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. 3. Sprawy różne. |
Zespół kontrolny Burmistrz M i G |
Burmistrz Skarbnik |
7. |
Paździer-nik 2010 r. |
1. Ocena realizacji Wieloletniego Planu 2. Informacja o pracy Komisji w okresie kadencji. 3. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. 4. Sprawy różne. |
Burmistrz MiG P-cy Komisji |
Burmistrz Skarbnik |
Przewodniczący Rady Miejskiej
Marian Gąszcz
do uchwały Nr XLVIII/363/2009
Rady Miejskiej w Końskich
z dnia 22 grudnia 2009 r.
Plan
L.P. |
Termin |
Tematy posiedzeń |
Materiały przygotowują |
Udział
biorą |
1. |
Styczeń/ 2010 r. |
Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. Sprawy różne. |
Burmistrz |
Burmistrz Skarbnik |
2. |
Marzec 2010 r. |
1. Kontrola realizacji budżetu za 2009 r. - opracowanie wniosków pokontrolnych 2. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów 3. Sprawy różne. |
Zespoły kontrolne Burmistrz |
Burmistrz Skarbnik |
3. |
Kwiecień 2010 r. |
1. Omówienie wyników kontroli realizacji budżetu i zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu za 2009 r. 2. Rozpatrzenie i zaopiniowanie i projektów uchwał. 3. Informacja nt. stanu przygotowania Sielpi do sezonu turystyczno – wypoczynkowego – kontrola. 4. Sprawy różne |
Burmistrz Prezes OSiR |
Burmistrz Skarbnik Prezes OSiR |
4. |
Maj 2010 r. |
1. Omówienie wyników kontroli stanu 2. Sprawy różne. |
Burmistrz Prezes OSiR Zespół kontrolny |
Burmistrz Prezes OSiR |
5. |
Czerwiec 2010 r. |
1. Informacja nt. prac remontowych w 1. 2. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów 2. 3. Sprawy różne. |
Dyrektor ZOPO Burmistrz |
Dyrektor ZOPO Burmistrz |
6. |
Sierpień/Wrzesień 2010 r. |
1.Kontrola stanu przygotowania placówek 2. Informacja nt. przebiegu realizacji budżetu za 3. Sprawy różne. |
Zespół kontrolny Dyrektor ZOPO Burmistrz Skarbnik |
Dyrektor ZOPO Burmistrz Skarbnik |
7. |
Paździer-nik 2010 r. |
1.Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. 2. Ocena realizacji Wieloletniego Planu 3. Informacja o pracy Komisji w okresie kadencji. 4. Sprawy różne. |
Burmistrz P-cy Komisji |
Burmistrz |
Przewodniczący Rady Miejskiej
Marian Gąszcz
do uchwały Nr XLVIII/363/2009
Rady Miejskiej w Końskich
z dnia 22 grudnia 2009 r.
Plan pracy Komisji Ochrony Zdrowia, Pomocy Społecznej i Ochrony Środowiska Rady Miejskiej w Końskich na 2010 r.
L.P. |
Termin |
Tematy posiedzeń |
Materiały przygotowują |
Udział
biorą |
1. |
Styczeń 2010 r. |
1.Sprawozdanie finansowe z przeprowadzenia 2.Informacja na temat ciągłej ekoakcji 3. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. 4. Sprawy różne. |
Burmistrz MiG |
Burmistrz Skarbnik Koordyna-tor Ochr. Środow. |
2. |
Luty 2010 r. |
1. Informacja nt. działalności M-G Ośrodka 2. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. 3. Sprawy różne. |
Dyrektor M-G OPS Burmistrz MiG |
Dyrektor M-G OPS Burmistrz |
3. |
Marzec 2010 r. |
1. Kontrola realizacji budżetu za 2009 r. w zakresie 2. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. 3. Sprawy różne. |
Zespoły kontrolne Burmistrz MiG |
Burmistrz Skarbnik |
4. |
Kwiecień 2010 r. |
1. Omówienie wyników kontroli realizacji budżetu 2. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. 3. Sprawy różne. |
Zespoły kontrolne Burmistrz MiG |
Burmistrz Skarbnik |
5. |
Maj 2010 r. |
1. Kontrola stanu sanitarno- higienicznego miasta 2. Kontrola stanu realizacji powszechnego odbioru 3. Wizytacja w Sielpi przed sezonem letnim. 4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. 5. Sprawy różne. |
Cała Komisja Burmistrz MiG |
Burmistrz Prezes PGK Prezes OSiR |
6. |
Czerwiec 2010 r. |
1. Omówienie wyników kontroli stanu sanitarno- 2. Omówienie wyników kontroli stanu realizacji 3. Omówienie wyników wizytacji w Sielpi przed 4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. 5. Sprawy różne. |
Prezes PGK Burmistrz MiG |
Prezes PGK Burmistrz |
7. |
Sierpień 2010 r. |
1. Ocena realizacji budżetu za I półrocze 2010 r. 2. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów 3.Sprawy różne. |
Burmistrz MiG |
Burmistrz Skarbnik |
8. |
Wrzesień 2010 r. |
1. Informacja o realizacji inwestycji w zakresie 2. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. 3. Sprawy różne. |
Burmistrz MiG PWiK |
Burmistrz PWiK Skarbnik |
9. |
Paździer-nik 2010r. |
1. Informacja na temat funkcjonowania 2. Rozpatrzenie i zaopiniowanie projektów uchwał. 3. Ocena realizacji Wieloletniego Planu 4. Informacja o pracy Komisji w okresie 5. Sprawy różne |
NZOZ-y Burmistrz MiG P-cy Komisji |
NZOZ-y Burmistrz Skarbnik |
Przewodniczący Rady Miejskiej
Marian Gąszcz
Biuletyn Informacji Publicznej redaguje Jacek Nowak Osoba odpowiedzialna za treść: Emilia Kupis Data modyfikacji: 2010/01/05 10:40:12 Redaktor: Administrator |